yeeea ;)

hejhej, har nyss kommit hem från en liten shoppingtur ;) handlade in lite olika saker, ett par skor, en väska och ett par träningsbyxor :P kulkul, <3 jaja, hoppas att ni har det bra allihopa, själv har man ju då lite ont i huvudet. Nu skall jag snart sätta mig och skriva om Ulf Lundell och hans låt kärleken förde oss samman, den är faktiskt väldigt bra! mamma och pappa hade den på sitt bröllop <3<3 och sen så ska jag sätta mig och skriva lite om Grekland, det är jag och rasmus som har det landet på so:n fast jag ska nog passa på och skriva lite hemma :)
här kommer en länk till sången, vad tycker ni om den?


Ulf Lundell - Kärleken Förde Oss Samman - http://www.youtube.com/watch?v=ON2JpP_4SeY


see yaa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0