wohhooo

Imorgon börjar praoen på MaxiMat, de ska bli rätt kul faktiskt... Brödavdlningen här kommer jag!! <3 börjar kl. 09:00 imorgon bitti, men har inte fått reda på när jag fska sluta, :D hoppas de inte blir så jätte långt.... :)
---
Igår åkte jag till W för att sova över och rida, på dagen så red vi ut en stund först för att sen hoppa lite i paddocken. Det gick jätte bra :) sen så kom vi hem till W, bytte om, och började laga mat. Det blev jätte kul!! XD Vi lagade 3-rätters middag, det va supergottigott<3 Idag så vaknade vi och då frågade W,
W: Vad är klockan?
Jag: (kollar på klockan jätte trött XD) 06:45
W: Jag ska bara gå på toa...
(kommer tillbaka)
W: 07:50
Jag: vaa??
W: Ja, du har nog inte ändrat till sommartid ännu XD
Jag: XXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
När vi va ute och red tod vi ett antal kort till ;) Bilder kommer senare, när datan får lust att ladda upp dom XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0