:P

Idag va det faktikst riktigt kul på praoen. jag började med att "packa" bröd och sånt på plåtar sen fick jag hjälpa till att beställa varor. :) hon som jag skulle hjälpa till hos visade sig vara min gamla mattant på den gamla skolan, hon va faktikst ganska rolig, XD när vi skulle beställa varor så fick hon inte apparaten att fungera.... underdagen så fick vi en stor tom kartong över, jag och hon som jag hjälpte skulle skrämma någon som alltid skrämde henne så jag satte mig i lådan medans hon gick för att hämta henne. när hon kom tillbaka så visade det sig att hon andra gått på rast!! ;O (jajjja, det blev visst lite många hon där menmen....)  ;D hejhopp, imorgon är en ny dag med nya möjligheter, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0